Kubra

Kubra
@Icrisey
Öğretmen
İstanbul
1994
22 okur puanı
Şubat 2024 tarihinde katıldı
Hangi yolu seçersen seç ötekinde kalacaktır aklın ...
Alıntı
Reklam
Bizler miyiz acaba ömrü hayatımızın mimarlari yoksa öyle olduğumuzu mu sanıyoruz boş yere ?
Alıntı
Nasıl oluyor da evlilik bir kadın ile bir erkek gerektirdiği halde, "evde kalmak" tabiri sadece kadınlar için kullanılıyor?
Alıntı
​"Tebeşirle çizilmiş bir seksek oyunu kadar uçucu bir çizgisi var hayatın. Farkında olmadan basıyorsun çizgiye. Kızıyorlar anında. "Yandın!" diye atılıyorsun oyun dışına."
Alıntı
Bilmiyor ki özür dilemek de bir bağımlılık olabilir; yerli yersiz durmadan etrafındakilere “kusura bakmayın” dedikçe, bakılacak kusurları artar insanın.
Alıntı
Reklam