küçük şehirler güzeldir ama misafirliğe veya kısa bir süre için gelirken güzel. bir de görevin varsa. onun dışındaki olan bütün taşraya dönüşler birer yenilgidir. yenilgiyi kabul ettiğin için gelir, kalırsın. hedeflerin uzaklaşır, hayat yavaşlar, kendinle birbaşa kalır, ağır aksak ilerleyen dakikaların çarçabuk geçmesini beklersin. Beklersin, beklersin, beklersin...