ÖmürHanım

“Gülümseyen bir acıyla tutundum soluğuna. Ey gönül haresi keder, insan kendinden ne kadar uzağa gider.” Şükrü Erbaş
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Oğuz Atay'ın dediği gibi: “İnsanları genel anlamda seviyorum, ama kimseye tahammülüm yok.”
Öyle bir yerdeyim ki; ne gitmesi mümkün, ne kalması mümkün olan. Vazgeçmekle direnmek arasında, akla karanın ortasındayım. Kaybetmenin arifesinde, yeni bir hayatın eşiğindeyim.. Kalsam canım yanacak, gitsem hayatım..
1000Kitap
küçük şehirler güzeldir ama misafirliğe veya kısa bir süre için gelirken güzel. bir de görevin varsa. onun dışındaki olan bütün taşraya dönüşler birer yenilgidir. yenilgiyi kabul ettiğin için gelir, kalırsın. hedeflerin uzaklaşır, hayat yavaşlar, kendinle birbaşa kalır, ağır aksak ilerleyen dakikaların çarçabuk geçmesini beklersin. Beklersin, beklersin, beklersin...
1000Kitap