Öyle bir yerdeyim ki; ne gitmesi mümkün, ne kalması mümkün olan. Vazgeçmekle direnmek arasında, akla karanın ortasındayım. Kaybetmenin arifesinde, yeni bir hayatın eşiğindeyim.. Kalsam canım yanacak, gitsem hayatım..
küçük şehirler güzeldir ama misafirliğe veya kısa bir süre için gelirken güzel. bir de görevin varsa. onun dışındaki olan bütün taşraya dönüşler birer yenilgidir. yenilgiyi kabul ettiğin için gelir, kalırsın. hedeflerin uzaklaşır, hayat yavaşlar, kendinle birbaşa kalır, ağır aksak ilerleyen dakikaların çarçabuk geçmesini beklersin. Beklersin, beklersin, beklersin...
İş hayatımın 3.yılı ve şunu öğrendim. Yerden çöp alsanız bu çöpü ben aldım diye avaz avaz kendinizi övmeniz gerekiyor. Çünkü çok çalışan değil kendini çok iyi pazarlayan kazanıyor her defasında