İş hayatımın 3.yılı ve şunu öğrendim. Yerden çöp alsanız bu çöpü ben aldım diye avaz avaz kendinizi övmeniz gerekiyor. Çünkü çok çalışan değil kendini çok iyi pazarlayan kazanıyor her defasında
hangi yolun yolcususun,
hangi kapının dilencisi?
hangi maksad için kendini feda edensin?
hangi Rızayı gözetmek için vefa gösterirsin?
bir gün yok olana mı,
yokluğu dahi yok olana mı talipsin?. 🌾