"Aldığımız her nefes bizi sürekli etkisi altında olduğumuz ölüme doğru çeker.. Nihai olarak zafer ölümün olacaktır, çünkü doğumla birlikte ölüm zaten bizim kaderimiz olmuştur ve avını yutmadan önce onunla yalnızca kısa bir süre için oynar."
Ey Âdemoğlu! Hiç düşündün mü, öleceğini, evinden ayrılacağını, geniş yerden dar bir yere gireceğini, arkadaş ve dostlarının seni bırakacağını, kardeşlerin ve arkadaşlarının seni yumuşak yatağından alıp sert toprağı atacağını, seni gömdükten sonra geri döneceklerini...