Kitabın konusu aslında çok güncel bir konu. Kadınların eşleri tarafından görünmezliği ele alınmış. Sürükleyici bir roman çoğu zaman sinirlendim ama sonunda çok üzüldüm. Finali tam istediğim gibi değildi ama bence okunmaya da bir kitap. 
Asla konuyu anlamayalım.
Çok parça parça gidiyordu konular .
Sakin yerde de okumaya çalışsam asla bağdaştıramadım. Belki de benden dolayı ama sonuç olarak tekrar elime almayacağım bir kitap benim için.