bazı anlayışlar öfke nedeninin bir otorite,otoriteyi de işin gereği olduğunu,disiplin içinde ve iş yaptırmanın kuralı olduğunu düşünür.Oysa öfke insanın kendisine yapılan bir haksızlık karşısında hissettiği şiddet duygusudur.
İnsan çok şey bilir ancak her şeyi bilemez.
Bilemez çünkü bilgi kullanıldığı zaman bilgidir teorisi bilgiyi bilgi yapar kullanılmadığı taktirde hiç bir önemi yoktur