Görüp görebileceğiniz en çekişmeli ve en saf aşk hikayesidir. Bu kitaptaki karakterlere duyduğum sevgiyi daha önce hiçbir kitaptaki karakterlere duymamıştım.
.
Herhangi düzgün bir yakınlaşma sahnesi bile yok, ama çok kalbime dokundu. Filmdeki ve kitaptaki elektriği fazlasıyla farkedersiniz ama o kadar naif ve saf ki. Sanki yıllardır karşıma bu kitabın çıkmasını bekliyormuşum gibi...
.
Bana aşkı tanımla deseler abartısız bu kitabı gösteririm. Belki şu anda kendimi net ifade edemiyorum çünkü bu kitaba olan sevgimi açıklarken kelimeler kifayetsiz kalıyor. Açıkçası, okuyun
.
Kitabın tek bir kötü yanı var;
Bitiyor... Devamı yok...