Şakro’ya bakarak şöyle düşünmeye başladım :
“Bu benim yol arkadaşım.Onu burada bırakabilirim ama ondan ya da onun benzerlerinden asla kaçamam.Sayılamayacak kadar çoktur onlar.Bu,benim hayat arkadaşım.Onu benden ancak ölüm ayırır.”
Gerçek aşkın ne demek olduğunu bilmeseydim , onunla ömür geçirebilecektim. Sevmek,sevilmek ne demektir?O öyle bir şey ki ,açıklamak güç, çok çok güç...