Huzursuz bir insansın sen. Her şeyle mücadele etmek istiyorsun, Vaktiyle ben de öyleydim. Hayatı olduğu gibi kabul et, ne alabilirsen al ve mutlu olmaya bak.
-"Burada olduğumu nasıl anladın?"
-"Kitaplıktan dönüyordum, yolda kamyon izleri gördüm."
Bunlar bana "Seviyorum" sözünden daha fazla şeyler fısıldıyordu.Demek kamyonun izlerine kadar tanıyordu.
İyi günler hey Isık-Göl,sonu getirilmedik şarkım benim.Seni mavi suların ve sarı kıyılarınla alır götürürdüm benimle.Ama elde değil, sevdiğim insanın aşkını götüremediğim gibi seni de yerinden asla kıpırdatamam.