"Sen benim güvendiğim adamsın."yeniden omuzlarıma ellerini koydu. Yeniden yüzümü okumaya çalışıyor ve beni seviyor musun? Seviyorsun değil mi?" Her zaman beni sevecek misin? Diye sorup duruyordu.
Teoman güzel özetlemiş: Beni yoran her ilişkiden sıkıldım.Ben ittirmedikçe gitmiyor. Ben emek vermedikçe bir yere varmıyor.Hep benden gidiyor. Ben çabalarsam gidiyor.Çabalamazsam yarıda kalıyor. Arkadaşlık, sevgililik,hepsi dahil. Başkalarını kazanmak için kendimizi kaybediyoruz.