"Bir kitabı bitirdikten sonra kapağını kapatıp eğik durmaktan yorulmuş boynunu arkaya yaslamak ve içinden çıktığın dünyayı gözden geçirmek...
Dünyanın en güzel hislerinden biri olsa gerek."
"Çok karışığım. Bir yanım olabildiğince huzursuz ve yorgun. Diğer yanım mucizelere ve düşlerin gerçek olabileceğine halen inanıyor ve heyecanını koruyor. Bu iki yan arasında ben, eziliyorum."
Frida Kahlo