Bu ilk kitaptan çok daha heyecanlı çünkü artık gerçekler ortaya çıkıyor. Kitabın ilk başında ki Doğa nın şiiri ve son bölümdeki şiir beni benden aldı. Kesinlikle çoğu yerde şok oldum. Yok artık daha neler dediğim o kadar çok yer oldu ki. Ilk kitaptan daha heyecanlıydı ama ikisi arasında kıyaslama yapamam. Çünkü ikiside ayrı ayrı güzeldi. Sonu hiç beklemediğim bir şekilde bitti. Olaylar nasıl o raddeye geldi anlamadan bi anda her şey oldu. Bir an önce 3. Kitap yazılsın. Çok merak ediyorum.