Evet evet romanların parçaları mevcuttur, ya kendimiz yazarız ya da orada buradadırlar sonra onları bir araya getirmek ya bize nasip olur ya da bizimle birlikte çekilip gider ve yaşamaya bir şey eklenmez ve ondan bir şey çıkarılmaz.
Bir gün biri çıkar, insanları ölçmek için meslekleri ne olursa olsun, onlara hiç aşık olup olmadıklarını sorarsa, anlamaya muvaffak edildiği bir ince güzelliğin hakkını kullanıyor demektir.
Sıkıntılı düşünceler büyüdükçe üzerine atılıp yatıştırıyordum. Unutmaya çalıştım ve kaçtım. Ama kişi kendi duygularının çeperlerine kadar doldurduğu bir dolabın içinde ne yana kaçabilir?