In la kesh

In la kesh
@Inlakesh
Birbirimizin başka yüzleriyiz.
Hayatım durma noktasına gelmişti. Soluk alabiliyor, yiyebiliyor, içebiliyor, uyuyabiliyordum. Bunları yapmamak zaten elimde değildi, ama yaşamıyordum çünkü gerçekleştirmeyi mantıklı bulabileceğim hiç bir arzum yoktu.
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Sevdiğin insanları kaybetmeye alıştığın zaman, hayatı önemsememeye başlıyorsun.
Mutlu kişi, henüz doğmamış olandır.
Ben hâlâ her şeyi sana anlatacakmış gibi biriktiriyorum.
Küçük İskender
Bugün kitap izledim, film okudum, yemek dinledim, müzik yedim... Aklım sendeydi, hiçbir şeyi doğru yapamadım. Şaşkınım...