"İnsanın huzuru dışarıda degil, içindedir.
+Nasıl yani?
Sıradan bir insan iyiyi, kötüyü dışarıdan
bekler.Düşünen bir insan ise kendinde bulur."
-Anton Çehov
🍀•Düzenim bozulur, hayatımın altı üstüne gelir diye endişe etme.
Nereden bilirsin, hayatının altının üstünden daha iyi olmayacağını?
.
Şems-i tebrizi
(K.s)