Sevgili dost,
"Kalpler ancak Allah'ı anarak huzur bulur," ayetini biraz daha dikkatli okuyacak olsak,basınç odasının yerini göreceğiz.Evet,bu ayet,adina "stres" dediğimiz çağdaş basıncı düşürecek ilahi bir odaya, Kur'an'a çağırıyor bizi.
Frankenstein'ın yaratığı değil, Allah'ın kulu olmak ne güzel!
Ne güzel,"Allah en büyüktür,"sözü.
Ancak ruhunu kaybetmemişler hayal edebilir.
Ancak hayal edenler hüzünlenebilir.Hüznün kanatlarına dokunursanız kendi adımlarınızın sesini duymazsınız. Orada sadece meleklerin hışırtısı vardır...