İrem_benim

İrem_benim
@Irembenim
Konuma gerek yook
İstanbul
23 okur puanı
Nisan 2020 tarihinde katıldı
-Bir gün herkes gider mi acaba. +Evet, sen kalbinde büyüttükçe, onlar da büyürler ve sığmayacaklarını anlayınca giderler.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
-Sevmiş miydin? + Hayır. -Peki yanaklarından süzülen yaşlar ne? +Sevmiş olmam değil hala seviyor olmam.
Sizdee...

İrem_benim

@Irembenim
·
"Giden geri gelir mi bilmiyorum ama bende bir kere uğurlanan tekrar ağırlanmaz."

İrem_benim

, bir kitap okudu
Puan vermedi·448 syf.·
6 günde okudu
·
Okunma: 09 Nisan 2020 23:46
·
2020 2. kitabı
Beyza Alkoç
7.4/10 · 24,1bin okunma
"Giden geri gelir mi bilmiyorum ama bende bir kere uğurlanan tekrar ağırlanmaz."