📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"...iki hafta boyunca kitap okumak, yürüyüşe çıkmak , hayal kurmak, rahatsız edilemeden uzun okumak, iki hafta boyunca telefonsuz ve radyosuz yaşamak,konuşmak zorunda olmamak , bir anlamda rahatsız edilmeden kendim olmak istiyordum"
- Stefan Zweig
-Neden bu kadar çok kitap okuyorsun ?
- Insan sevmiyorum ben , gerçek insanları sevmiyorum. Fazla sıkıcılar. O yüzden kitaplarda bulduğum ve gerçek olmadıklarını bildiğim insanlar ruhumu dinlendiriyor.
~ Ali Lidar