Kimsenin yağmuru seyretmediği bir dünyada, yıldızları sevmenin yalnızlığı ile her gün biraz daha geri çekildim.
Üstüme örttüğüm yorgan, yüreğimdeki serçenin küçücük ürkek kanatlarıydı..
Karşılık bekleyerek sevenler... Onlara acıyorum ben. Bir insan, bir insanı karşılık bekleyerek severse nasıl sevmiş olabilir ki ? Beklediği karşılığı alınca sevgisi tükenmez mi ? Elbette tükenir.