Sizin kanıtlarınız varsa," dedi, "benim de kâhinim var."
"Dinlemeyi isterdim."
"Zaman kaybetmeden Genlis'in ruhunu çağırayım, size gerekli yanıtı verir. Kitabı açın ve okuyun."
"Lütfen gösterir misiniz nereyi okuyacağımı?" diye sordum kitabı alırken.
"Göstermek mi? Bu benim işim değil. Ruh kendisi gösterecektir. Neresi olursa açın."
Bana komik geldi hatta muhatabım yüzünden utandım da ama yine de söylediği gibi yaptım ve ilk açılan sayfaya göz attığımda can sıkıcı bir şaşkınlığa uğradım.
"Şaşırdınız mı?" diye sordu knyaginya.
"Evet."
"Evet, çoğu kişinin başına geliyor. Okumanızı rica ediyorum."
"Evet... Ne olsaydı? Tanrı'nın farklı diller yaratması, bizim de birbirimizi anlamamaya başlamamız ilginç değil mi?
Düşüncelerimiz çok farklıyken aynı yerde kalmamız doğru değildi, ben de iznini isteyip döndüm.