NaroD

NaroD
@Itsmenarod
Güneş Yengeç, Yükselen İkizler , Ay Aslan.
KUNTER YAVRUM BENIM
9/10
·480 syf.··
Beğendi
·
2025 37. kitabı
·
3 günde okudu
·
Okunma: 12 Kasım 2025 00:00
Dürüst olmak gerekirse normalde okumak isteyeceğim bir kitap türü değildi. Okulda kendi kitabım bittiğinde arkadaşım okurken göz gezdirmiştim (120-350 arası). Daha sonra kurgu bayağı hoşuma gitti ve kendim alıp okumaya karar verdim. Hiç ilgimi çekmeyen bir tür olmasına rağmen severek okudum. İkinci kitabını da alıp okuyacağım muhtemelen. ASİL'İ SEVENLERİ VE KIZ ONUNLA OLSUN DİYENLERİ HİÇ ANLAYAMAYACAĞIM. Onun dışında Devin karakterini ve arkadaş grubunu çok seviyorum. Giray ve Sinan da çok tatlılar. KUNTERE ÇOK ÜZÜLÜYORUM YAAA. Benim diyeceklerim bu kadardı. Bu türde kitaplar seviyorsanız şiddetle öneririm. Değerli vaktinizi ayırıp okuduğunuz için teşekkürler. İyi günlerr!!
Duygu ve Düşünce
Veyl - Kötülerin ŞehriFatma Şamata · Artemis Yayınları · 2025500 okunma
NaroD isimli okura yanıt verildi
NaroD
rora anlaştık az kaldı zaten 👍
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
KUNTER YAVRUM BENIM
9/10
·480 syf.··
Beğendi
·
2025 37. kitabı
·
3 günde okudu
·
Okunma: 12 Kasım 2025 00:00
Dürüst olmak gerekirse normalde okumak isteyeceğim bir kitap türü değildi. Okulda kendi kitabım bittiğinde arkadaşım okurken göz gezdirmiştim (120-350 arası). Daha sonra kurgu bayağı hoşuma gitti ve kendim alıp okumaya karar verdim. Hiç ilgimi çekmeyen bir tür olmasına rağmen severek okudum. İkinci kitabını da alıp okuyacağım muhtemelen. ASİL'İ SEVENLERİ VE KIZ ONUNLA OLSUN DİYENLERİ HİÇ ANLAYAMAYACAĞIM. Onun dışında Devin karakterini ve arkadaş grubunu çok seviyorum. Giray ve Sinan da çok tatlılar. KUNTERE ÇOK ÜZÜLÜYORUM YAAA. Benim diyeceklerim bu kadardı. Bu türde kitaplar seviyorsanız şiddetle öneririm. Değerli vaktinizi ayırıp okuduğunuz için teşekkürler. İyi günlerr!!
Duygu ve Düşünce
Veyl - Kötülerin ŞehriFatma Şamata · Artemis Yayınları · 2025500 okunma
NaroD
150deyim ve şuana kadar Asil'den zerre hoşlanmadım . Ona asla güvenmiyorum kesin bize ya geçmuste yada gelecekte madilik yaptı yada yapacak . Neyse gidip okumaya devam ediyim en iyisi😎