NaroD

NaroD
@Itsmenarod
Güneş Yengeç, Yükselen İkizler , Ay Aslan.
Misha hatrına okudum
7/10
·368 syf.··
Beğendi
·
2026 16. kitabı
·
4 günde okudu
·
Okunma: 03 Mayıs 2026 00:00
Selam Kitabı an itibariyle bitirdim. Ben çıtır çerezlik kitap okumayı sevdiğim için beğendim. Çeviri sebebiyle sanırım anlatımda zaman hataları vardı bazen . Ha bir de kelimeler eksik harfli yada hatalı yazılmıştı. Ama keyifli bir okuma oldu . 30 nisanda baslayıp 3 mayısda bitirdim. Yazar hikayede bazı gizemler yaratmak istemiş ama ben ilk baştan tahmin ettim . Pek etkileyici gelmedi bana . Karakterler hakkında konuşmam gerekirse. Aşırı sahiplendiğim kimse olmadı bu sefer . Ryen benim tahammül edebileceğim biri değil . Iki hali de öyle bu arada . Ne diyebilirim ki ? Ben de aşırı zorbalandım çocukken ama hiç böyle birine dönüsmeye çalışmadım. Misha tatlı bir çocuktu . Annesi ile yüzlesme sahnesi beni  hüzünlendirdi . Misha'yı sevmedim diyemem . Ama yani tripleri sacmaydı. Birde herkes mushamı erkfk Ryan mı anlamadım olk 100 sayfa diyor da nasıl okudunuz gemcolar kitabı? Ryan makyaj yapiyorsa kız heralde. Bdn Tem'i anlayamadım son bolumlerde gey bir karakter oldugunu anladım. Ryen'in anne ve ablasının o smut sahbesinde nasıl uyanmadığını aklım almadı ne ağır uykuları varmış. Sonu oldu bittiye gelmiş Bir Milyon Öpücükteki gibi biraz. Ne ara meshur bi rock yildizi oldu bu cocuk kızın okulu ne oldu   iki paragrafta bsynimize tıkıştırmış yazar. Keske o 5 sene sonra bölümü hiç olmasaydı. Birde bu tur her kitapta kadın karakterleri doğurtmaktan vazgecin be ! Ya hamişler ya 2 çocuklu. Kızım sen 22 yasindasin sen daha bebeksin . Kocan olay tadını çıkar ki bu çocuk senin bu mıymıntı halune neden aşık ? Kitap boyunca Ryan  %70 ağladı %20 gözlerini sıkıp aglamamayı denedi. Her neyse Yazarın bir kitabına daha iyi diyorlar ama benlik değil sanırım . Yaş farkı olayı beni geriyo Hadi bayy
Punk 57Penelope Douglas · Dex Kitap · 2022980 okunma
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
keyifli bir okuma
8/10
·480 syf.··
Beğendi
·
2026 15. kitabı
Helloo Dostlarım Yaklaşık 45 dk önce bitirdim kitabı ve amazondan 2. siparis ettim. Seri okurken secmeme ihtimaline karşı tüm kitapları almıyorum çünkü . Yerli distopya okumamıştım sanırım daha önce . Güzel  bir tecrübe oldu benim için . Okuması kolaydı. Yazarın dili akıcıydı . Eline sağlık kendisininde Valla etrafımda kitabı okuyan kimse olmadığı ve sadece köpeğim Betty'e söylenip durduğum için Spoilerli bi inceleme olacak . Uyarımı dikkate alırsanız sevinirim . Her ne kadar ben spoiler okumaktan etkilenmesem de bu kitap için hiç bir şeye bakmadım . 12 nisan'da okunaya başlamışım . Aslında daha kısa sürede bitebilirdi fakat bulduğum her boşlukta anca bu kadar okuyabildim .  Çocukluğum yazları Kınalıada'da geçtiği için marmaradaki adalara hakim olduğumdan okurken mekanları aklımda canlandırmak aşırı keyifliydi   çok zorlanmadım . Yekta ile ilk bağ kurmakta zorlandım bi tık sevimsiz gelsede bana okudukca  sevdim ve gitgide gelişmesi hoşuma gitti . At gözlükleri olmaması güzeldi. Gözümde gòrünüşü tam oturtanadımana Amber'i şekillendirdim mesela Devin'i de ama Yekta tam oturmuyo kafamda neden acaba ? Amber demişken ay nefret ya ne şımarık ne şirret bir şeysin sen be ! Ilk okuduğum andan beri nefret ya . Giray bunun neyine aşık olmuş ? Bu kitapta 3. En sevdiğim kişi Giray bu arada ama 2  kitapta saha da üzülecek gibi hissediyorum.  Giray'ın aşkına en uygun şarkıyı da yazayım hghgg Sefo - Yine Seni Severdim. Sarah'ı çok secniştim . Bide niyeyse filmlerde de kırık türkçe konuşan karakterler ben hghghgh. Yekta'nın gelişiminde etkiliydi  ve belki de üzümlü kekim Kunter'in bence tek dostuydu. Amber'den ne kadar nefret ediyorsam Asil'e de hiç yükselemedim . Yani niyeyse noo! Zaten son kısımda Yekranın hatırladığı bir durumla da bağlantısı olduğunu düşünüyorum . Zaten
Veyl - Kötülerin ŞehriFatma Şamata · Artemis Yayınları · 2025500 okunma
7/10
·416 syf.··
Beğendi
·
2026 14. kitabı
Helllooo Dört günde bitirdiğimdiğim bur kitapla sizinleyim .  Bu uygulamadaki. Ikincu Incelemem. All Saints Lisesi serisinin ilk kitabı Serseri Prens'i geçen hafta bitirmiştim. Daira ve Penn'i okimak keyifliydi ama ben en çok o kitapta Knight'ı srvmiştim. Iyi bir atkadaş ve iyi bir insandı bence ve orda Luna ile olan hikayesini Daira kısaca anlatmıştı ve bu ilgimi çekmişti . Seri sanırım 4 kitaptan oluşuyor her kitapta fatklı bir kahramanımız var. Ben biraz üç kağıtçılık yapıp Lmight'ın kitabı hangidi diye bakmış plabilirim . Sorry. Yaxarın yazım diline aliştiğım icin ilk kitap gibi içine gitmem zaman almadı . Hikaye güzeldi . Ne kadar setseri ve piç gibi gözükse de knight'ın kalbi pamuk şeker gibi . Yaptığı hatalar da hep bu yüzden zaten . Yine en sevdiğim şey kusursuz hiç bir karakterin olmamasıydı. Spoiler vermek istemiyorum ama nahoş pek çok sey oluyor. Knight ve Luna'nın iliskilerri 150 sayfa boyunca yanlış anlasılmalar yüzünden  başlayıyor bu kısım yorucuydu . Şahsen ben erkek olsam Luna'yı pek çekemezdim . Daira'nın ilk kitaptan sonra karakterinin gelişmesi hoşuma gitti . Beni çok şaşırttı. Knight'ın bir kızı kırdıktan sonra onun  etraftaki insanlar tarafından zorbalık yaşamasını engellemek için yaptığı sey ve özrüde çok tatlıydı. Rosie ve Dean 'in geçmisini pkumayı isterim (Knight'in ianne ve babası.) Yayın evine açık çağrım hghghg.  Rosie iyi bit anneydi ve yaptikları beni duygulandırdı.  Knight'ın anmesi olduğu çok belli . Luna için pek bir şey demedim farkındayım çünkü bazı yerlerfe anlasam bile kimi zaman hareketlerini mamasız buldum . Özrllikle başlarda . Ama knight'ı reddetmese kitabı okuyamazdık hghgjjkhff. Serinin diğer kitaplarını okirmuyum ? Şuan okumam .  3. Kitap Vaughn (bu isim nasıl okunuyor ? Yazar çok mu aramış acaba?) Hakkındaymış . O
Yaralı ŞövalyeL. J. Shen · Olimpos Yayınları · 2023377 okunma
7/10
·416 syf.··
Beğendi
·
2026 10. kitabı
·
6 saatte okudu
·
Okunma: 24 Mart 2026 23:36
Fena değildi ilk başta yazarın diline alışmam gerekti . 150 sayfa filan okuması zordu . Devamı aktı gitti ama . Melody (anne) ve Via'dam hala nefret edoyorum . Çiledem çıkardılar beni . Bu hilayede herkes kusurlu o hoşima gitti . Daria'da bayıldığım bir esas kız olmasada empati kurabildim Penn'i srvdim prk bi ağzı bozuk ama of neni rahatsız etmedi çocuğun hayatı zor ne yapsın . Anneye ne kadar fitil oldiusam babayı o kadar sevdim bu arada . Son satırlar can sıkıcıydı orada bi ben yoktum yani . Ne gerek vardı hsrkes aklandı vs . Ben kin tutarim ya öyle bi günde Via'nın yanımda olmasını istrmezdim Knight ve Luna'nın hikayesi ikinci kitaptaymıs galiba . Knight'ı ve babası Dean'ı da sevdim . O kitabı da okuyabilirim . Vaughn beni pek çekmesexd o da iyi biriydi . Ayrıca Marx aşkına bu çocuğun adı nasıl okunuyor?
Serseri PrensL. J. Shen · Olimpos Yayınları · 2022610 okunma