JASCHARR

JASCHARR
@JASCHARR
Ölüler neden tekrar hayata dönemiyor, bilmiyorum. Belki ölüm o kadar harikulade bir şey ki, bizim anlamadığımız o iyi nitelikleri nedeniyle onu hayata, sevdiklerine tercih ediyorlar.
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Pan artık anılarla yaşamaya başlamıştı. Herkes için sağlıksız bir belirtiydi bu. Hayatın doruğu artık aşılmış demekti.
Ölmek bir gelenektir. Ben de geleneğe meydan okuyan insanlardan değilimdir.
Durmadan her şeyin anlamı üzerinde çene çalmak insanı çok yorabiliyor.
Yanlışın şimdiye dek düzeltilmemiş olması, kimsenin açık açık şikâyet etmemiş olmasındandı.