"Biz kadınlar yeterince Medusa olduk zaten diye konuya başlayıp , bir kız çocugunun üç yaşında biniyor omzuna bütün yükler diyip sonrasında da şu teknik kelimeleri bırakıp biz kadınlar zaten yeterince hayatın bir yerinde bir seylerden geciyoruz artık Lilith olacağız belki de" diye çıkıştı bir kadın. Biz ne yapacağız bize o lâzim cidden. Acı nasıl geçer , o şu bu nasıl geçer bunlarin reçetesini veren yamyamlar değil. Her kadın bir şifacı zaten. Şarlatanlari da adam eden biziz ama neyse.