Jadeline

Jadeline
@JDLN
Boğulmayacaksam , derinleşelim .
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Korku, seni yenicem oğlum. Altımda ezicem seni. Bu dişil güç seni ezicek ama yok edicek değil. Korkma farklı bir hale dönüşeceksin. Vicdanlı kadınım seni yok etmeyeceğim ama zehrini alacağım seni ve kendimi özgürleştireceğim. Ama ben senin değil sen benim sözümü dinleyeceksin. Evet ,erkeğin sözü geçer zırvalıkları var ama şimdi kadın sözü dinleme vakti. Evet korku , seninle çok güzel çocuklarimiz olucak; sen dönüştukten sonra isimleri ; özgür , mert doğruluk cesaret olacak bir tanem ❤️
Jadeline
Korku benim serseri sevgilim. Ama onu yenicem
Burası bir yazı platformu. İnsanlar burada kelimelerini bırakır, duygularını paylaşır, bir şeyler okur, bir şeyler hisseder. Ben de burada yazıyorum. Kimi zaman sert, kimi zaman karanlık, kimi zaman erotik… Ama yazının konusu, yazanı size ait yapmaz. Bir kadın bir şey yazdı diye herkes kendine davetiye çıkarmasın artık. Beğeniyorsan okursun, etkileniyorsan kalemine sağlık dersin, beğenmiyorsan geçersin. Bu kadar basit. Ama yok… Özel mesajlarda sanki yanlış uygulamaya girmişsiniz gibi davranıyorsunuz. Ben burada müşteri beklemiyorum. Okur arıyorum. İnsan gibi iki cümle kurabilecek insan arıyorum. Yazdığım şeylerden kendinize pay çıkarıp saçma sapan mesajlarla gelince ne çekici oluyorsunuz ne “erkek”. Sadece insanı yazmaktan soğutuyorsunuz. Kadın görünce değil, kadın yazınca da saygı duymayı öğrenin biraz. Burası kitap uygulaması. Kendinize gelin.
Jadeline
Kimse kimseye ait değildir zaten. Sen kendini özgün görüyrosan ki bu açıklama nezaketinde bukunduysan zaten ozgunsundur. Herkesin kendin gibi olmayacağını anlamak için engellemek bu kadar zor olmamalı. Sen kendine hitap edecek kitleyi kale alırsın sadece.Oyle de olduğuna eminim. Başiboş iki üç ergenin mesajlarda seni rahatsız etttigin için bu kadar kendini açıklayarak kendini yorma. Domuz her yerde domuzdur
İki gün önce bir kamyonun kapağı açık bir şekilde ilerlerken savrulan kapak kafama çarptı. Spora gidiyordum normalde hep araçla giderim o gün yürüyerek gitmek istedim hava güzel diye. Son anda kapağın sesini duyup biraz aksi yöne çekildiğin için kapağın plastik kolu çarptı. Bu parça sabit olmadığı için kafama çarpması sonucu hareket ettiği için bir çizik ve biraz yarın dışında bir hasar bırakmadı. Ama farketmemiş olsan ve o saniyelik refleksi göstermesem şuanda ölmüş olacaktım muhtemelen doktor öyle söyledi. 2 gündür bir hasar var mı diye hastaneye gidiyorum. Alacak nefesim varmış yiyecek ekmeğim
1000Kitap
Jadeline
Hızır ayaktayken okudum affet ✋