zeynep

zeynep
@Jasmi_n
O an nasıl hissediyorsam ona göre puanlıyorum
Substack hakkında
Birkaç yerde görmüştüm aklıma çok yatan bir konsept,her ne kadar kağıt kalemle uğraşmayı çok sevsem de düşüncelerimi yazmaya yetişememek beni çok yoruyor bu yüzden book journal fikrini de çok fazla ilerletemedim maalesef ve bu(substack)platformu bu amaçla kullanan da çok gördüm ama bir güvenip emin olup kullanamadım,varsa substack kullanmış/duymuş olan fikir verirse çok sevinirim🫠alzheimer olacağımı sandığım için (çok şükür yok öyle bir şey alakası bile yok elhamdülillah)herrr izlediğimi her okuduğumu hayatımdaki her önemli anı uzun uzadıya anlatıp kayıt altına almak istiyorum bir yandan okuduğum ya da genel olarak tükettiğim içeriklerle ilgili fikirlerimi kimse okumayacak olsa bile yayımlamak hoş bir düşünce. E buraya yaz slk kız demeyin buraya da yazarım tabi ki ama burda sanki yaptığıö incelemeler uzun olacaksa bir beklentiyi karşılaması gerekiyor gibi hissediyorum ve yazmak istediğim şeyler tamamen bilinç akışı ve uzun olacağı için de stres altında olacağım istemsiz(ne büyüttün be) okuduysanız teşekkürler varsa fikirleriniz ya da önerileriniz çok müteşekkir olurum
Sosyal Medya
Nurgül ♡ isimli okura yanıt verildi
zeynep
Nurgül ♡ yaa baya kolay ikna olcak pozisyondaydım zaten şu an çok aklıma yattı djsjsmsl,yükleyeyim o zaman ben de
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Substack hakkında
Birkaç yerde görmüştüm aklıma çok yatan bir konsept,her ne kadar kağıt kalemle uğraşmayı çok sevsem de düşüncelerimi yazmaya yetişememek beni çok yoruyor bu yüzden book journal fikrini de çok fazla ilerletemedim maalesef ve bu(substack)platformu bu amaçla kullanan da çok gördüm ama bir güvenip emin olup kullanamadım,varsa substack kullanmış/duymuş olan fikir verirse çok sevinirim🫠alzheimer olacağımı sandığım için (çok şükür yok öyle bir şey alakası bile yok elhamdülillah)herrr izlediğimi her okuduğumu hayatımdaki her önemli anı uzun uzadıya anlatıp kayıt altına almak istiyorum bir yandan okuduğum ya da genel olarak tükettiğim içeriklerle ilgili fikirlerimi kimse okumayacak olsa bile yayımlamak hoş bir düşünce. E buraya yaz slk kız demeyin buraya da yazarım tabi ki ama burda sanki yaptığıö incelemeler uzun olacaksa bir beklentiyi karşılaması gerekiyor gibi hissediyorum ve yazmak istediğim şeyler tamamen bilinç akışı ve uzun olacağı için de stres altında olacağım istemsiz(ne büyüttün be) okuduysanız teşekkürler varsa fikirleriniz ya da önerileriniz çok müteşekkir olurum
Sosyal Medya
Nurgül ♡ isimli okura yanıt verildi
zeynep
Yaa işte ben henüz kullanmıyorum nasıldır bilemedim sadece öneri olarak duymuştum ve beğenmiştim ortam olarak fln çok sosyal bir platform mu?Tabi ki kişiyle alakalı da dediğim gibi bir cesaret edip başlayamadım
Substack hakkında
Birkaç yerde görmüştüm aklıma çok yatan bir konsept,her ne kadar kağıt kalemle uğraşmayı çok sevsem de düşüncelerimi yazmaya yetişememek beni çok yoruyor bu yüzden book journal fikrini de çok fazla ilerletemedim maalesef ve bu(substack)platformu bu amaçla kullanan da çok gördüm ama bir güvenip emin olup kullanamadım,varsa substack kullanmış/duymuş olan fikir verirse çok sevinirim🫠alzheimer olacağımı sandığım için (çok şükür yok öyle bir şey alakası bile yok elhamdülillah)herrr izlediğimi her okuduğumu hayatımdaki her önemli anı uzun uzadıya anlatıp kayıt altına almak istiyorum bir yandan okuduğum ya da genel olarak tükettiğim içeriklerle ilgili fikirlerimi kimse okumayacak olsa bile yayımlamak hoş bir düşünce. E buraya yaz slk kız demeyin buraya da yazarım tabi ki ama burda sanki yaptığıö incelemeler uzun olacaksa bir beklentiyi karşılaması gerekiyor gibi hissediyorum ve yazmak istediğim şeyler tamamen bilinç akışı ve uzun olacağı için de stres altında olacağım istemsiz(ne büyüttün be) okuduysanız teşekkürler varsa fikirleriniz ya da önerileriniz çok müteşekkir olurum
Sosyal Medya
zeynep
Ve hayır letterbox sadece listelemek için güzel çok içimi karartan bir uygulama bir şey yazmaya kalktığımda sıkıntı basıyo
Substack hakkında
Birkaç yerde görmüştüm aklıma çok yatan bir konsept,her ne kadar kağıt kalemle uğraşmayı çok sevsem de düşüncelerimi yazmaya yetişememek beni çok yoruyor bu yüzden book journal fikrini de çok fazla ilerletemedim maalesef ve bu(substack)platformu bu amaçla kullanan da çok gördüm ama bir güvenip emin olup kullanamadım,varsa substack kullanmış/duymuş olan fikir verirse çok sevinirim🫠alzheimer olacağımı sandığım için (çok şükür yok öyle bir şey alakası bile yok elhamdülillah)herrr izlediğimi her okuduğumu hayatımdaki her önemli anı uzun uzadıya anlatıp kayıt altına almak istiyorum bir yandan okuduğum ya da genel olarak tükettiğim içeriklerle ilgili fikirlerimi kimse okumayacak olsa bile yayımlamak hoş bir düşünce. E buraya yaz slk kız demeyin buraya da yazarım tabi ki ama burda sanki yaptığıö incelemeler uzun olacaksa bir beklentiyi karşılaması gerekiyor gibi hissediyorum ve yazmak istediğim şeyler tamamen bilinç akışı ve uzun olacağı için de stres altında olacağım istemsiz(ne büyüttün be) okuduysanız teşekkürler varsa fikirleriniz ya da önerileriniz çok müteşekkir olurum
Sosyal Medya
zeynep
Çok ayrıntılı bir kafada kurma farkındayım,gereksiz