Kitaba ara verince eski heyecanı toparlayana kadar kitabın sonuna geldim. Bu kadar olaydan sonra herhalde yere çöküp ağlardım ben. O kadar sinir bozucu jfjdjdjd. Neftisi biter Sethi başlar, bu ne böyle. Seri boyunca okuduklarım bana kimseye güvenmemeyi öğretti teşekkürler Gamze!
Her şey bitti tamam ya bile diyemedim çünkü bunun spoisini yemiştim. Son kısımlarda Simgeye bir şey olacak diye bir gerildim. Aylizin yaptığından sonra bile gerginliğim devam etti. Simge içimde kötü bir his var, altıncı his diye diye içime o korkuyu saldı. Neyseki görünürde ihanet hariç kimseye bir şey olmadan bitirdik dördüncüyüde. Olaylar beşinci kitapta nasıl toparlanacak merak ediyorum. Çünkü yazar hanım yine son dakika golünü atmış. :):)
Ulan Seth... Ve Dimitri... Yatacak yeriniz yok oluum.
Gamze Çelik