Cennet

Aşktan sevgiden geçtim. İnsanız, şefkate ihtiyacımız var.
Reklam
Tutunacak bir şey arayan herkese kendilerine tutunmalarını tavsiye ediyorum.
Dünyanın sonundan başka hiçbir şey, dünyanın sonu değildir. Geçmişe dönüp şöyle bir bakınca bir sürü kıyamet atlattığımızı ancak hiçbirinde kıyametin kopmadığını görüyorum.
Düştüğünde kalkıp oynamaya devam edenlerle, oynamaya devam eder bu dünya.
+ Kendini yapayalnız hissettiğinde, hiç kimse seni duymuyormuş gibi geldiğinde ne yapıyorsun? ~ Oturup geçmesini bekliyorum.
Reklam