Cennet

Elemin ve neşenin bu dünyada kesinlikle eşit taksim edilmediğini düşünüyorum.
Reklam
Mutfakta, banyoda, koridorda, kitaplarda, tabaklarda, kapının kolunda bile yokluğunun izi…
Çok üzüldüm. Herkes üzüldü, sonra herkes unuttu. Siz de unutursunuz. Ben unutmadım. Sonra babamı kaybettim.
Ne insanlar var valla, biz herkesi kendimiz gibi biliyoruz.
Reklam