Gençler İçin Türk Klasikleri versiyonunu okudum. Keşke orijinal halini okusaydım, kopuk kopuk anlatım olduğu için sevemedim.Paylasim yapmak için 150 kelimeye tamamlamam gerekiyorçok saçma
Benim için bu seriye başlamak ne kadar zorsa okumakta aynı şekilde zordu. Zorlu bi aşk üçgeni okurken beni çok zorladı. Ben okurken bu kadar zorlanırken, bu hayatı yaşamış ve yaşamaya devam eder insanlar var. Ezo'yu okumak beni mahvetti, ağlattı. Okumayın arkadaşlar, sağlam bir psikolojiniz olsa bile kaldıramayacağınız bi kitap
Kuma IIIŞehnaz Haşimoğlu · Dokuz Yayınları · 2018612 okunma