Jinarkdr

Jinarkdr
@Jinarkdr
One day everything will be fine..
Nasıl anlatsam bilemedim.Bin sene heyecanla beklediğin bir şey sonunda gelmiş de gerek kalmamış gibi. (Öyle işte)
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Sonra gözlerin doğar gecelerime, sonra bulamazsın benim gibi seveni, sonra sen kimseyi sevmezsin.
Senin için mücadele etmeyen insan, sadece gitmeni bekliyordur.
Bana bir hiçmişim gibi hissettiren herkesten vazgeçtim...
Karma Der ki;
Her şey kötü gidiyorsa, Güzel bir şeyin olmasına hazır ol..