Kitabın anlatıldığı dönemin olaylarını okudukça aslında ülkede hiç bir şeyin değişmediğini farkediyorsunuz.Olayları anlatışı sizi olayların ortasında biriymişsiniz gibi hissetmenizi sağlıyor.Kesinlikle tavsiye ettiğim okunması gereken bir sosyolojik kitap.