Eda Nma

Eda Nma
@Jiyannn
“İnsan olmak kolay değildir, hele ki ‘insanca’ yaşanabilecek bir toplum düzeni yoksa!”
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.

Eda Nma

, bir kitap okudu
Puan vermedi·128 syf.·
Beğendi
·
12 günde okudu
·
2017 9. kitabı
John Steinbeck
8.5/10 · 211,9bin okunma
“Kimsesi yoksa delirir insan. Kim olduğu hiç önemli değildir, yeter ki yanında biri olsun. İnan bana, insan fazla yalnız kaldı mı, hastalanır.”
Sayfa 76·Kitabı okudu