Şükran.d

Şükran.d
@Jo____
Şiir, güzellik, aşk, sevgi... biz bunlar için hayattayız.”
Sosyal çalışmacı
Lisans
Dünyada bir yerdeyim
108 okur puanı
Kasım 2022 tarihinde katıldı
Öyle walla...
"Dünya mı yıkılsın yoksa bir bardak çay mı içersin?" deseler... "Ben çayımı içtikten sonra dünyanın canı cehenneme" derdim.
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
“Hangisi daha iyidir,kolay elde edilmiş bir mutluluk mu,yoksa insanı yücelten acılar mı?”
“Etrafınıza şöyle bir göz gezdiriniz! Gerçek hayat denilen şeyin ne olduğunu, nerede olduğunu bilmiyoruz bile! Kitaplarımızı, hayallerimizi elimizden alsalar, öylece ortada kalakalacağız.”
Yemin ederim ki her şeyi fazlasıyla anlamak bir hastalıktır.
Zeki insanlar asla bir baltaya sap olamaz, olanlar yalnız aptallardır.