Kitap genel olarak çok akıcı ve güzeldi ama bir epik fantastik için zayıf kaldığını söyleyebilirim kitap boyunca büyük bir şeyler olmasını bekledim kesinlikle kötü değildi ama beklentim fazlaydı ve tam olarak karşılamadı belki de daha 2. Kitabı okumadığım için tamamlanmış gelmiyordur ama şuan istediğim yeterliliği alamadım epik fantastik türü için eksik kalmış