Ben hayalperestim;benim öylesine az gerçek yaşamım oluyor,bunun gibi,şimdiki gibi dakikaları öyle nadir sayıyorum ki,bu dakikaları hayallerde tekrar tekrar yaşamadan duramıyorum.
"Korkak mı?diye karşı çıktı Martin.
"Evet öyle...Korkak..Kafalarına doldurulan o küçük ahlak yasalarını çevrelerine anlatan ve yaşamaktan korkan insanlardır bunlar.Seni severler Martin,ama o küçük ahlak yasalarını daha çok severler."
Hayatmış,Hıh!Hayatın hiçbir değeri yoktur.O,ucuz şeylerin en ucuzudur.Tabiat cömertlikle her tarafa hayat serper;ancak bir hayat için yetecek bir yere binlerce hayatın tohumunu atar.Bunun sonucu olarak da kuvvetli daima zayıfı yer.