Evli olmayan anneyi, ulaşabildiğin her yerde, ahlaksız yaratık diye kovuşturmuyor musun, küçük adam? "Evlilik", yani doğru dürüst çocuklarla, "evlilik dışı", yani bozuk çocuklar arasında keskin bir ayrım yapmıyor musun? Ey, bu uydunun mihnet hanesindeki zavallı adam! Kendi sözlerini kendin anlamıyorsun.
Yahudi dili, Yahudi Tanrılığı, Yahudi kültürü beni zerrece ırgalamıyor. Hıristiyan ya da Hint Tanrısı'na ne denli az inanıyorsam Yahudi Tanrısı'na da o kadar az inanıyorum ama senin Tanrı'nı nereden aldığını kavrıyorum. Yahudi halkının, Tanrı'nın "biricik" ya da "seçkin" halkı olduğuna inanmıyorum.