Kitap Sıradışı bir saatçinin hayatta kalma çabasını anlatıyor diyebiliriz. Bi çırpı da okunacak bir kitap zaten az sayfa yani kötü değil güzel hikayesi işlenişi çok vaktinizi almaz okumanızı tavsiye ederim.Kitap içinde günlük hayatımızda karşılaşabileceğimiz Bencillik ve Kibirlilik davranışlarında sonunun ne olacağını güzel yansıtmış diyebilirim.