Hermessss

Hermessss
@Junge
Anlamak zordur susuşları.....
Bırakın, öfkenizi bırakın, acınızı bırakın, kendinize acımayı bırakın.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Kaya gibi sağlam bir sözüm var: Neysen o ol.
Zaman hapishanesinden kaçmanın bir yolu yok muydu? "
Ümitsizlere ilaç, ruhlara doktor yoktur.
Sımsıcak konuşurdun konuşunca Hâlâ koynumda resmin.