“Kaç zamandır yazmak istiyordu. Şimdiye kadar hiç kimsenin söylemediği şeyleri, hiç kimsenin söylemediği bir biçimde söylemek, yazmak istiyordu.”
Nun MasallarıNazan Bekiroğlu
Gidişinin sesi kaldı,
Duvarlara çarpan bir rüzgâr gibi.
Sustukça büyüdü içimde,
Adını fısıldayan her sızı.
Ellerim boşluğa değer,
Yokluğun soğuk bir kış şimdi.
Gözlerimde yarım bir düş,
Sensizliğe yenik bir “belki”.
Bir umut sakladım cebimde,
Dönersin diye bir gün ansızın.
Ama her sabah biraz daha
Eksilirim hatırandan sızın.
ྀིEمine✿ ✍🏻