Tubiş

Tubiş
@Junior0613
Dramakızı~
Biolog~
OMELAS~
37 okur puanı
Eylül 2021 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
"Yürümeye ikna edip yol ortasında bıraktığınız herkesin gölgesi, başka yollarda önünüze düşecek. Dünya biraz da bu yüzden yuvarlaktır."
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Sessiz Kaside ~~
sesin ötesindeki iletişim... Gözlerini kapattığında gördüğün o dünya Benim de her zaman özlemini çektiğim yer Hiçbir ses çıkarmadan yanındayım Seni izliyor, her nefes alış-verişini hissediyorum.. Dünya çok gürültülü olduğunda Ve sesim sana ulaşamadığında Sadece ellerimi tut, orada olduğumu anla Sessizliğimiz, bildiğimiz en güzel şarkı olsun 🌻
Ep 13 ~ İTİRAF
Kızım sen bu adamla bir ilişkiye başlamadan önce birlikte konuşmanın, gülmenin, aklına eseni yapmanın verdiği rahatlığa sahip olamayacağını düşünmedin mi? ▪︎ Düşünmedim, çünkü dediğim gibi onunlayken kendimi özel hissettiğim anların sonra zorluk yaşatacağını bilmiyordum çünkü ilk kez yaşıyorum. Neden bu özel anların yaşattığı o duygunun kaybolmaya başladığını düşünüyorsun? ▪︎ Sadece ikimize ait olan dünya daha yeni yeni yeşermeye başlamışken geçmişin kara bulutları çökmeye başlayınca o dünyayı oluşturan temellerin düşündüğüm kadar sağlam olmadığını hissetmeye başladım. Kırgınım, kendimden emin olduğum ne varsa emin olmamaya başladım. Temelleri oluşturmak için büyük bir heves ve aşkla bana ait tüm malzemeleri hazırlayıp onun önüne koymama rağmen O kendine ait malzemelerden azar azar korkarak koymuştu. Ona destek olmak için görmezden geldim ama kara bulutlara dayanamayacak kadar hassas olduğumu anlayamamışım. Belki de çok fazla verdiğim için hissettiğim eksikliğin yarattığı acıyı, gerçek dünyaya ait heveslerimi ve bu dünyanın zorluklarını görmezden geldiğimi yeni yeni fark ediyorum. Sanki onun dünyasından gitme zamanı yaklaşan geçici bir misafiriymişim gibi düşünmeye başladım. Ama bir yandan da sular altında kalınca rahatlama hissi uyandıran tablolarındaki çiçeklerden biri olurum diye çok korkuyorum. ...
•• Birbirini iyi tanımak her zaman iyi değildir. Çünkü sevdiğiniz birini nasıl mutlu edeceğinizi bildiğiniz gibi onlardan ayrıldığınızda da en çok neyin üzeceğini biliyorsunuzdur. İlk aşkım; pek tanımadığım birini tanımak istediğimde başladı. Ve ilk ayrılığımı, en iyi tanıdığıma inandığım kişinin kendini tamamen yabancı hissetmeye başladığı an da yaşadım. ~~
Kadın sordu: ~ İlk olmak mı? Tek olmak mı? Adam sustu.. Vereceği cevap onu üzer diye Sustu..