Tubiş

Tubiş
@Junior0613
Dramakızı~
Biolog~
OMELAS~
37 okur puanı
Eylül 2021 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
•• Birbirini iyi tanımak her zaman iyi değildir. Çünkü sevdiğiniz birini nasıl mutlu edeceğinizi bildiğiniz gibi onlardan ayrıldığınızda da en çok neyin üzeceğini biliyorsunuzdur. İlk aşkım; pek tanımadığım birini tanımak istediğimde başladı. Ve ilk ayrılığımı, en iyi tanıdığıma inandığım kişinin kendini tamamen yabancı hissetmeye başladığı an da yaşadım. ~~
Reklam
Kadın sordu: ~ İlk olmak mı? Tek olmak mı? Adam sustu.. Vereceği cevap onu üzer diye Sustu..
Ep.9 ~ Sebepler...
Hayatı boyunca kendini sadece işaret diliyle idame ettirmeye çalışan adam en yakın arkadaşının yaşadığı olaydan çok etkilenir ve sevdiği kadına: - Bazen kabuslar görüyorum. Bütün dünya o kadar karanlık ki hiçbir şey göremiyorum. Sonra birinin sesini duyuyorum, yardım için bağırıyorum... Kadın sessizce ve büyük bir dikkatle sevdiği adamı dinlemeye devam eder. - Ve korkuyorum... çünkü yardım etmek için yapabileceğim hiçbir şey yok gibi geliyordu. Bu yüzden birine karşı hisler beslemekten nefret ediyordum. Duyamadığım için onlardan karşılaşılabilecekleri tüm zorlukların üstesinden gelmelerini istemekten nefret ediyordum. Ve sen tehlikede olduğunda seni koruyamayacağımı düşünmek çok ürkütücü geliyordu.. Bir süre tüm çabalarını fark etmemiş gibi davranmak istedim. Bunu sana söylemek istedim. Farklı diller konuştuğumuz için sana açılamadığımı düşünebilirsin. Ama öyle değil. Karşısında oturan kadının gözleri dolmaya başlar. Ve şöyle cevap verir: ~ Endişelenmene gerek yok. Beni korumak zorunda değilsin. Ben sadece... seninle olmak istiyorum. Çünkü seni seviyorum. Kadının bu cevabı üzerine adam mahzunlaşır ve daha önce hiç kimseden duymadığı için bu sözler onu çok etkiler. Ağlamaya başlar. Sevdiği kadının gözlerine bakamaz. Susar ve yapmak istediği şeyi yani içinde tuttuğu şeyi; ona kocaman sarılmayı seçer.

Tubiş

, bir kitabı okumaya başladı
Paulo Coelho
7.6/10 · 6,9bin okunma