••
Birbirini iyi tanımak her zaman iyi değildir. Çünkü sevdiğiniz birini nasıl mutlu edeceğinizi bildiğiniz gibi onlardan ayrıldığınızda da en çok neyin üzeceğini biliyorsunuzdur.
İlk aşkım; pek tanımadığım birini tanımak istediğimde başladı. Ve ilk ayrılığımı, en iyi tanıdığıma inandığım kişinin kendini tamamen yabancı hissetmeye başladığı an da yaşadım. ~~