JustCeylimm

JustCeylimm
@JustCeylimm
Burası benim varoluşumu kanıtlama çabam. #303012124
İçimdeki karan­lık, beni yaşayanlar dünyasına yaklaştırmıyordu.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
İçime karanlık yerleşmişti. Bir türlü söküp atamadığım, ku­samadığım, çıkaramadığım bir koyu karanlık.
Bütün bunlar bir köpek gibi bağlanmam, sevgi ve merha­met dilenmem yüzünden başıma gelmişti. insan denilen yara­tıklara ilişkin düşüncelerimin yanlışlığı yüzünden. Dünyayı aydınlık ve sıcak, merhametli bir yer gibi düşünmem yüzün­den. Bütün köpekler saftır zaten.
Ona anlattığım bazı sırlarımı yaz­maktan çekinmemişti. Doğrusu da buydu tabii; mademki an­latmıştım, artık benden çıkmıştı. Peki ya anlatmadıklarım? Ya dünyada kimseye söylemediklerim? Onlar ne olacaktı?
Ve kendi kendime sordum: Özlem dehşet duygusunu bastı­rabilir mi? Ait olma duygusu, nefretten baskın çıkabilir mi? Nefret unutulabilir mi?