"Sessizce olup biteni anlamaya çalışıyordum ama tek yapabildiğim kendimi kötü hissetmekti. Çok kötü hissetmek. Hakkında hiçbir şey bilmediğim ve tamamıyla yabancı olduğum bir diyarda bir de istenmeyen kişi olmuştum.
Ben su vârisiydim.
Hatalı olan.
İstenmeyen ve nefret edilendim. Adını bile duymadığım bir savaşın kaybedeniydim.
Ve unutulan, tüm dünyada unutulandım."
"Farklı düşünseler de aynı şeyi hissediyor. Ve karanlık bütün yasak dokunuşları içinde saklıyor. Biliyorum, biliyorsun çünkü sen de içinde kocaman bir karanlığı saklıyorsun."
"Benim gerçekten sevdiğim insanlar azdır, beğendiklerim ise büsbütün az. Dünyayı görüp tanıdıkça hoşnutsuzluğum artıyor. İnsanların iç yüzünün nasıl hiç göründüğü gibi çıkmadığını, İyi ya da akıllı gibi görünenlere bile nasıl hiç güven olmadığını her daha açıkça anlıyorum."