"Türkiye'de kişisel veriler "yeterli" düzeyde korunmamaktadır. Bu nedenle kural olarak AB ülkelerinden Türkiye'ye veri gönderilmesi yasaktır. Bu durum Türkiye'nin hem ekonomik alanda hem de adli ve cezai iş birliği alanlarında çeşitli kayıplar yaşamasına neden olmaktadır."
Türkiye'de Kişisel Verilerin Korunması
Türkiye'de hemen her konuda, her kurumda sorunların çözülmesinden çok üstünün örtülmesine öncelik verilmesi, acaba bu alışkanlığın sonucu ortaya çıkan bir durum muydu?