Uzun lafın kısası; hayatımda en büyük darbeleri en çok güvendiklerimden yedikten ve buna doyduktan sonra insanlara karşı beklenti içine girmiyorum. İnsanlara alışmıyorum. Çünkü kime alışsam hep acı çekiyorum. Kanıyorum, parçalanıyorum ve toparlanamıyorum. Bunları yaşamaktansa kimseye alışmıyorum. Siz de insanlara alışmayın. İnsanlar kötü. Gidin bir kediye alışın.
İntikam iyidir, insanlara gerçeği gösterir. Fakat intikam duygusunun sizi ele geçirmesine izin vermemelisiniz. İntikam duygusu sizi yönetmemeli, siz onu yönetmelisiniz.