" Bir okuyucu bana ,
' Merhaba Nilay Hanım. Bugün ilginç bir şey oldu. Vapurda köşenizi okudum, sonra uçmasın diye gazetenin üzerine oturdum. Karşımda anneniz oturuyormuş. Beni kaldırdı ,fotoğrafınızın olduğu yeri yırttı, kızım, diyerek çantasına koydu. Çok şekerdi.' yazan bir e-mail gönderip gözlerimi yaşayabiliyor."