EYLÜL KAİNAT ALEMDAROĞLU

EYLÜL KAİNAT ALEMDAROĞLU
@KIRMIZIMTRAK
Yaşam tek bir akışa sahip görünse de yaşayanlar kadar çoğuldur aslında her döngü. Sorun kendinize; "iyi ama kime göre?" "Kötü ama kime göre?" Ve şöyle devam edin; "bana göre..."
O Eski Bir
bir gün ben çocuk olucam. olucam kanıma güller takıcam eskitip yüreğimi çarşılarda pazarlarda tanrıya şeker alıcam koparıp ellerimi kitaplardan. kitaplardan nedenleri niçinleri sorucam. ARKADAŞ Z.Ö.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
O Eski Bir
bir gün ben çocuk olucam. olucam kanıma güller takıcam eskitip yüreğimi çarşılarda pazarlarda tanrıya şeker alıcam koparıp ellerimi kitaplardan. kitaplardan nedenleri niçinleri sorucam.
Yazılmamış Bir Kitap
Kafası karışık bir şekilde işlerini yapmaya devam ediyordu. Var gücüyle kaçıyordu ama bir türlü peşini bırakmayan düşüncelerinden kurtulamıyordu. ''Anne. Sonu belli olmayan, yarım bırakılmış. üç noktalı bir cümle gibi bu kelime. 'ANNE' Kime denir? Doğurana mı? Bakana mı? Hem doğurup hem de bakana mı? Dünyaya gelmeyi seçmemiş ve burada olmayı istemiyorken, neden dokuz ayın hakkını ödemekle yükümlü tutuluyorum.'' diye düşünürken, yine cumartesiyi beklediğini farkedip gitmişti. EKA
Halimize şükran mı isyan mı etmeli Bütün ömür bir rüyaysa uyanıp kalkmamalımı İşte geldik gidiyoruz .... Bir girdapta dönüyoruz Yaşamadan günümüzü Deli gibi kutluyoruz yılbaşı doğum günümüzü Doğumada ölümede Çiçekler yolluyoruz youtube.com/watch?v=-fqF0FV...
hüzünmevsimi
abimin acıyla yontulmuş yüzü yaşlı bir güvercin gibi düşer avuçlarıma dağılır ses olur acısı ezberlediğim bir öğüdü yineler bana -çocuğum üşütme yüreğini şimdi hüzün mevsimidir bütün şiirleri gezen .... ARKADAŞ Z. ÖZGER